כמה עולה שרשרת כסף

 

בחירה נכונה של שרשרת כסף

מבקשים לקנות שרשרת כסף אמיתי מכסף סטרינלג 925? באתר המוביל של המותגBLACK MONAL תמצאו מבחר עשיר, ייחודי ואופנתי של שרשראות כסף אמיתי, בשלל עיצובים ודגמים. כך למשל, תוכלו למצוא עבור נשים שרשראות תליון, צ’וקר, שרשראות עניבה, כפולות ועוד, ואילו לגברים תוכלו למצוא שרשראות כסף עם עיצובים שונים ומבחר דגמים של תליונים ממגן דוד ועד זנב דולפין. מתלבטים באיזה שרשרת כסף לבחור מתוך המבחר הגדול שיש למותג להציע? לפניכם מספר עצות בסיסיות שיכולות לעזור:

  • בחרו בשרשרת המתאימה לאישיות מקבלה, בין אם מדובר באדם ביישן, צנוע, שקט או מוחצן, דרמטי ויצירתי.
  • תוכלו גם לבחור בשרשרת בהתאם לתחומי עניין של מקבלה. כך למשל, גבר שמחובר לים ישמח לקבל שרשרת עם תליון של גל או עוגן, ואילו גבר או אישה שמחוברים ליהדות ולמסורת ישמחו לקבל תליון עם חמסה או מגן דוד.
  • תוכלו להבין באיזה שרשרת לבחור בהתאם לסגנון וסוגי שרשראות ותכשיטים אחרים שיש למקבל, בין אם מדובר למשל באישה עם טעם קלאסי ומעודן או אישה עם טעם צעיר ועכשווי.
  • ניתן גם לבחור בשרשרת בהתאם למאורע בו היא ניתנת וטיב היחסים שלכם עם מקבלה. כך למשל, לבת זוג אפשר לתת ביום האהבה שרשרת רומנטית עם לב חלול משובץ באבני זרקונים ואילו לאח לוחם המתגייס לצבא אפשר להעניק שרשרת עם ראש חנית או עם ברכה מהמקורות.

הזמנת שרשראות כסף

הזמנת שרשרת כסף אמיתי מוצעת ישירות דרך האתר המתקדם והמאובטח שלנו. בנוסף להזמנת שרשרת ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו באשדוד או צרו קשר עם BLACK MONAL בטלפון 050-6517867 או במייל blackmonal.jewelry@gmail.com.

 

 

סגירת נגישות
לחצו כאן
שאלות? דברו איתנו!
Blackmonal.com
Black Monal
איך אפשר לעזור?