צמידי כסף לאישה

 

צמיד כסף לאישה שמבינה בסטייל

לאישה שמבינה בסטייל, המחפשת צמיד כסף ייחודי ואופנתי, כדאי להכיר את המותג המוביל BLACK MONAL. באתר של המותג תיהנו מקולקציה מרהיבה של צמידים לנשים מכסף עם עיצובים מיוחדים ועדכניים המוצעים במבחר רחב שמתאים לכל אופי וסגנון לבוש, החל מצמיד כסף עדין לאישה קלאסית ועד צמיד כסף גדול ומלא בנוכחות לאישה שכולם יודעים שהיא נכנסת לחדר.

שלל צמידי כסף מעוצבים ומיוחדים

באתר שלנו תיהנו ממבחר עשיר ועדכני של צמידי כסף לאישה באיכות גבוהה ובעיצוב ייחודי.

כך למשל, צמיד מכסף 925 לאישה מדגם תלתן הוא פריט מרהיב מלא בזוהר, עם נוכחות מרשימה ועיצוב ייחודי בצורת עלי תלתן וטיפות המשובצות באבני זרקו. כמו כן, מי שמחפשת צמיד עם מראה קלאסי מעודן תוכל לבחור בצמיד כסף סטרלינג 925 מעוצב לכל אורכו בצורה של פרחים קטנים משובצים באבני זרקון, בעוד שלמראה על זמני ניתן לבחור בצמיד טניס מכסף המשובץ באני זרקון שחורות. בנוסף, נשים שאוהבות צמיד מלא בנוכחות תוכלנה למצוא מבחר צמידי חוליות במידות, צורות ועוביים שונים לרבות צמידי חוליות מעורבים באבני זרקון. וזה רק ההתחלה מתוך מבחר עשיר של צמידי כסף לנשים, בין אם מדובר בצמיד כסף סוליטר עם שיבוצי זרקון, צמיד כסף מעוטר בחמישה כוכבים, צמיד כסף לב, צמיד כסף לולאות ועוד.

הזמנת צמיד כסף לאישה

הזמנת צמיד כסף לאישה ייחודי, אופנתי ואיכותי מוצעת ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן להזמנת צמיד ולפרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו באשדוד או צרו קשר עם BLACK MONAL בטלפון 050-6517867 או במייל blackmonal.jewelry@gmail.com.

 

 

סגירת נגישות
לחצו כאן
שאלות? דברו איתנו!
Blackmonal.com
Black Monal
איך אפשר לעזור?