צמידי כסף לגבר

 

צמיד כסף לגבר אופנתי

למי שמבקש ללכת עם תכשיט טרנדי לגברים, כדאי לבחור צמיד כסף לגבר מעוצב ואיכותי כפי שמציעים לכם בחנות האינטרנט של המותג BLACK MONAL. למותג יש מבחר ייחודי ועכשווי של צמידי כסף לגבר מכסף אמיתי אן מסטיינלסטיל, ממנו כל אחד יכול לאתר את התכשיט המושלם עבורו ועבור ההופעה שלו.

מבחר עשיר של צמידי גברים מכסף

המותג שלנו המתמחה בתכשיטי גברים מציע מבחר עשיר, ייחודי ואופנתי של צמידים לגברים מחומרים איכותיים שונים. המבחר כולל שלל דגמים מרהיבים ואיכותיים של צמידים מכסף לגבר מלאים בסטייל, שיכולים להיות כסף אמיתי או עם ציפוי כסף. כך למשל, תוכלו למצוא באתר שלנו צמיד כסף לגבר ייחודי ואופנתי מדגם אדי, העשוי מסטיינלסטיל ומשולב עם קרמיקה הכולל דוגמא מיוחדת במרכזו ומשלב גם גוונים של זהב. כמו כן הצמיד מגיע עם סוגר כפול המאפשר במידת הצורך להקטין את היקפו. אפשרות אופנתית אחרת היא לבחור בצמיד עדין מחרוזי כסף לגבר המיוצר בקפידה מחומרים עמידים ואיכותיים, עם רמת גימור מושלמת ועם חרוזים מכסף סטרלינג 925 כסופים ומושחרים. וזה רק קצה המזלג מעוד מגוון סוגי צמידים מכסף עבור גברים המחכים לכם באתר שלנו.

הזמנת צמיד כסף לגבר

הזמנת צמיד כסף לגבר ייחודי, אופנתי ואיכותי מוצעת און ליין באתר המתקדם והמאובטח של חברתנו. כמו כן להזמנת צמיד לגבר ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי הגיעו לחנות שלנו באשדוד או צרו קשר עם BLACK MONAL בטלפון 050-6517867 או במייל  blackmonal.jewelry@gmail.com.

 

סגירת נגישות
לחצו כאן
שאלות? דברו איתנו!
Blackmonal.com
Black Monal
איך אפשר לעזור?