שרשרת כסף אמיתי לגבר

 

מגוון של שרשראות כסף לגברים לבחירה

מחפשים שרשרת כסף לגבר איכותית ואופנתית? באתר של המותג המוביל BLACK MONAL  מחכה לכם מבחר שרשראות לגברים מכסף סטרלינג בשלל דגמים ועיצובים עכשוויים. מהמבחר ניתן למצוא לכל גבר שרשרת כסף מתאימה שמחמיאה למראה שלו ולאישיותו.

שרשרת כסף לכל גבר

עבור רבים שרשרת המונחת על הצוואר ומוצגת לכול מהווה הן סמל אישי ששומר ומגן ומזכיר מה שחשוב, והן הצהרה פומבית אודות אמונות ודעות שונות. באתר שלנו תיהנו ממגוון דגמי שרשראות כסף לגברים, ממנו תוכלו למצוא את השרשרת המתאימה לכם, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • גבר מאמין- גבר מאמין ישמח לקבל שרשרת כסף עם תליון שקרוב לליבו המייצג את אמונתו. כך למשל, תוכלו לבחור בשרשרת כסף לגבר עם תליון מגן דוד משובץ באבני זרקון, שרשרת עם תליון מרכבה ייחודי מכסף מושחר, שרשרת עם תליון חמסה, מזוזה מעוטרת, עין הרע, או עם ציטוטים חרוטים של ברכות ופסוקי קודש כמו “יברכך ה’ וישמרך”.
  • ים וחופש- לגבר עם נשמה חופשית שמחובר לים תוכלו לבחור בשרשרת כסף עם תליון של זנב דולפין, תליון ייחודי של צדף, תליון עוגן משובץ, תליון גלשן, תליון קרס ועוד.
  • לגבר גבר- לגבר הלוחם בנשמתו תוכלו לבחור בשרשראות עם סמלי לחימה וציד כמו שרשרת עם מגן, עם חוד של חנית ועוד.

הזמנת שרשרת כסף לגבר

הזמנת שרשרת כסף לגבר 925  אופנתית ואיכותית מוצעת בקלות ישירות דרך האתר שלנו. בנוסף להזמנת שרשרת ולעוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו באשדוד או צרו קשר עם BLACK MONAL בטלפון 050-6517867 או במייל  blackmonal.jewelry@gmail.com.

 

 

סגירת נגישות
לחצו כאן
שאלות? דברו איתנו!
Blackmonal.com
Black Monal
איך אפשר לעזור?