איך תשמרי על התכשיט שלך בצורה הטובה ביותר

טיפים לשמירה נכונה על תכשיטים – עשי ואל תעשי

בין אם שילמת על טבעת הכסף שלך 100 ₪ ובין אם 1,000 ₪, יהיה חשוב לך, וודאי, לשמור על הטבעת לאורך זמן, כך שתשמש כאביזר אופנה יפהפה, שתורם ללוק ומוסיף לא מעט עניין. לא משנה כמה עולים התכשיטים שלנו, חשוב להקפיד לשמור עליהם, ולהימנע מטעויות שונות שעשויות, בסופו של דבר, לגרום לנזק. תוהה איך תשמרי על התכשיט שלך בצורה הטובה ביותר? הנה, התשובה.

  1. לשמור במקום הנכון – בין אם קיבלת תכשיט כלשהו בירושה והוא בעל ערך רגשי גבוה, ובין אם הוצאת עליו לפחות חצי מהמשכורת החודשית שלך, ועל כן ערכו הכספי גבוה במיוחד, כדאי לך להקפיד ולשמור על התכשיטים, כדי שילוו אותך למשך שנים ארוכות. אחת הפעולות החשובות ביותר קשורה לאחסון התכשיטים. מומלץ מאד לאחסן את התכשיטים בתוך קופסא מתאימה ובמקום חשוך, שאיננו חשוף לשמש ישירה. אם יש ברשותך מספר תכשיטים, כדאי להקפיד שלא יגעו זה בזה כדי למנוע שריטות ופגיעות לא רצויות.
  2. להסיר לפני פעילות כלשהי – אם את נוהגת לעסוק בספורט כלשהו, או אולי לשחות מדי פעם בבריכה או בים, חשוב שתקפידי להסיר את התכשיט לפני אותה פעילות. הדבר נכון גם כאשר את מבצעת עבודות בית למיניהן, שחומרים כימיים מכל מיני סוגים מעורבים בכך.
  3. בושם וקרמים – רגע לפני שאת מתיזה על עצמך בושם או מתמרחת בקרם ריחני, הסירי את התכשיט. המגע של התכשיט עם הבושם או עם הקרם עשוי לגרום לנזק. ואם את נוהגת לישון כאשר את עונדת טבעות, שרשראות, צמידים או תכשיטים אחרים, מומלץ לך מאד להימנע מכך ולדאוג להסירם לפני השינה. הם עשויים להתעקם וגם להזיק לך.
  4. להימנע ממגע עם מים – אם יש ברשותך טבעות מכסף, שרשראות או תכשיטי כסף אחרים, כדאי מאד להסירם לפני המקלחת או שטיפת הידיים. המגע של התכשיטים במים יכול לגרום לחמצון ולהשחרה. אם בכל זאת הם נרטבו, דאגי ליבש אותם כהלכה ועשי זאת בעזרת מטלית רכה ולא סיבית או קשיחה מדי.
    ניתן לרכוש באתר שלנו מטלית לניקוי כסף.

מחפשת תכשיטים מיוחדים ויפים? Black Monal היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. חברת התכשיטים Black Monal, המתמחה במכירת תכשיטים לגבר ולאישה, מביאה לכן ולכם מגוון רחב של אפשרויות וקולקציות טרנדיות יפהפיות של תכשיטים בעיצובים נהדרים. לסקירת התכשיטים המוצעים באתר, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 050-6517867.

איך תשמרי על התכשיט שלך בצורה הטובה ביותר

סגירת נגישות
לחצו כאן
שאלות? דברו איתנו!
Blackmonal.com
Black Monal
איך אפשר לעזור?