שעונים לגבר ולאישה

שעון יד כאביזר אופנה לכל דבר

לצד טבעות וצמידים שעונדים על היד, ישנם גם השעונים שנחשבים כאביזר אופנתי לכל דבר. שעונים לגבר ולאישה הם כבר מזמן לא רק אמצעי לדעת מה השעה, כי אם פריט משלים שיכול להוסיף לא מעט ללוק הכולל ו”להקפיץ” את המראה באופן משמעותי. חנויות התכשיטים מציעות כיום מבחר רחב של שעונים, המיוצרים ומעוצבים על ידי המומחים. שעונים אלה ניתנים לענידה לכל שעה של היום והם משלבים בין פונקציונאליות לסטייל בלתי רגיל.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

מבחר של סגנונות

זה יכול להיות שעון בסגנון וינטאג’, סגנון עיצובי שנחשב לטרנד של ממש כיום, או שעון בסגנון קלאסי. זה יכול, לעומת זאת, להיות שעון יד בסגנון מודרני או שעון בסגנון ספורטיבי. כל אחת וכל אחד יכולים למצוא את השעון המתאים להן ולהם תודות לאפשרויות הרבות, כאשר הסוד הוא גם לדעת לשלב את השעון לצד האקססורייז הנוספים. לנשים הנוהגות לענוד טבעות וצמידים, כדאי לחפש שעונים עדינים יותר למראה. לאלו שאינן עונדות תכשיטים, שעון יד עם לוק מרשים שתופס את העין, בהחלט יכול להתאים. לגברים שמתחברים לסגנון הספורטיבי, שעון בעיצוב כזה יהיה המענה הנכון ביותר ולגברים שאוהבים את הסטייל של פעם, שעון וינטאג’ או שעון בסגנון קלאסי הוא התשובה.

כדאי לזכור ששעון איננו פריט משלים שרוכשים בכל שנה ולרוב מדובר ברכישה שעושים אחת לכמה שנים. ולכן, מומלץ מאד לתת דגש לעניין איכותו של השעון ולבדוק מיהו האחראי על ייצורו. במקביל, חשוב מאד לבצע את הרכישה בחנויות המתמחות במכירת שעונים לגבר וגם לאישה ולוודא שמקבלים אחריות. השעונים של היום מוצעים בטווח רחב של מחירים, כאשר עלותם של הטובים שבהם יכולה להיות מאות ואפילו אלפי (ולעיתים עשרות אלפי) שקלים. ברשימת המותגים הטובים אפשר למצוא את מייקל קורס, את Piere Richardson ועוד רבים טובים ומוכשרים.

שעון הוא מתנה נפלאה לכל אחד, בין אם לכבוד יום ההולדת, הקבלה ללימודים הגבוהים או למקום עבודה נחשב, לכבוד האירוסין או החתונה ולכל אירוע חשוב אחר, שרוצים לציין עם מתנה מיוחדת במינה.

מחפשים שעון יד כמתנה לעצמכם או לאחרים? Black Monal היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. חברת התכשיטים Black Monal, המתמחה במכירת תכשיטים לגבר ולאישה, לרבות שעונים מסוגננים, מביאה לכן ולכם מגוון רחב של אפשרויות וקולקציות טרנדיות יפהפיות של תכשיטים ושעונים בעיצובים נהדרים. לסקירת האפשרויות המוצעות באתר, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו ל – 050-6517867.

שעונים לגבר ולאישה

סגירת נגישות
לחצו כאן
שאלות? דברו איתנו!
Blackmonal.com
Black Monal
איך אפשר לעזור?