תכשיטים כסף 925

מה זה אומר תכשיטים כסף 925

בשוק של ימינו תוכלו למצוא תכשיטי כסף זולים לצד תכשיטי כסף אמיתי 925 איכותיים, כפי שמציעים לכם באתר של המותג המוביל BLACK MONAL. אז מה זה בדיוק תכשיטי כסף 925 ולמה הם נחשבים לאיכותיים? על כך יוסבר להלן בקצרה.

על מה ולמה כסף?

כסף נחשב כבר אלפי שנים למתכת מבוקשת, איכותית ויקרה, בהיותה יחסית נדירה, עמידה, בעלת גוון מבריק, שאינה גורמת לתגובות אלרגיות של העור. כמו כן מדובר במתכת רכה שקל לעבד אותה ולעצבה בשלל צורות, עיצובים ודגמים, וממנה מייצרים סוגים שונים של תכשיטים, לרבות שרשראות, טבעות עגילים וצמידים. יחד עם זאת, איכות תכשיטי כסף אינה אחידה והיא משתנה בהתאם למרכיבי הסגסוגת שלה.

דרגות הטוהר של כסף

חשוב לדעת כי מה שמכונה תכשיט כסף אמיתי או כסף סטרלינג אינו למעשה כסף טהור, מכיוון שכסף טהור הינה מתכת מאוד רכה שאינה שומרת על צורתה ולכן אינה מתאימה לייצור תכשיטים. כפועל יוצא מכך לתכשיטי כסף יש להוסיף עוד סוגי מתכות, בדרך כלל נחושת, היוצרות סגסוגת קשה דיה, כאשר היחס באחוזים הגבוה ביותר של כסף לעומת מתכות אחרות עומד על 925. הווה אומר שבכסף המכונה אמיתי יש 92.5% של כסף לעומת 7.5% של מתכות אחרות. תכשיטים אלו נחשבים לאיכות הכסף הטובה ביותר, ומוצעים בשוק עם חותמת המעידה על איכותם.

הזמנת תכשיטי כסף 925

הזמנת תכשיטי כסף סטרלינג 925 איכותיים בעיצוב ייחודי, מוצעת בקלות ובבטחה ישירות דרך חנות האינטרנט שלנו. כמו כן להזמנת תכשיטים ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לחנות שלנו באשדוד או צרו קשר עם BLACK MONAL בטלפון 050-6517867 או במייל blackmonal.jewelry@gmail.com.

 

סגירת נגישות
לחצו כאן
שאלות? דברו איתנו!
Blackmonal.com
Black Monal
איך אפשר לעזור?